Gebruik en log-in van/voor de internet module
Bij een E-adviesproces* wordt zowel bij het communiceren tussen de partijen als bij het uitwisselen van documenten gebruik gemaakt van een beveiligde internetomgeving. Alleen personen met gebruikersnaam en wachtwoord (partijen, adviseurs en de administratie van ArbitrArch) kunnen in deze omgeving komen. Alle documenten worden ook digitaal beheerd, wat veel dupliceer- en verzendkosten scheelt.
De login gegevens worden toegestuurd nadat de procesorde door de adviseurs is vastgesteld. Tevens wordt dan aan betrokkenen ook een korte handleiding voor het gebruik van de module verstrekt.
In het kort: Na het inloggen worden alleen die mappen zichtbaar waartoe je toegang hebt. Het is mogelijk om bestaande documenten te downloaden, maar ook om nieuwe toe te voegen. Na toevoeging krijgen de andere gerechtigden tot deze mappen een bericht via e-mail. Deze e-mail bevat de bestandsnaam en de naam van de gebruiker die het document geĆ¼pload heeft.
*) Tot nader order wordt bij arbitrage zaken via e-mails gecorrespondeerd.